پایگاه داده
 
هر چی که بخوای!!
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 16570
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

 

 

 

سه هکر (( georgia tech)) نشان دادند که چگونه می‌توان آیفون‌ها و آیپدها را با  استفاده از بدافزارهایی که از برنامه‌های معمولی تقلید می‌کنند در کمتر از  60 ثانیه و با استفاده از یک شارژر خرابکار هک کرد

 



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط givargiz

معرفی انواع هکر ها:


بعد از گذشت مدتی ، از فراگیر شدن نحوه‌های هکینگ در کشورمان و غیر مجاز شناخته شدن آن ؛ بهتر است تا انواع هکر‌ها را معرفی کنم تا همه ی آن‌ها را با هم یکسان نشمارید !
برای مشاهده و آشنایی با انواع هکر‌ها به ادامه مطلب مراجعه کنید .
اول از همه ، یک معرفی کوتاه از همه داشته باشیم . هکر‌ها به سه دسته تقسیم میشوند : وایت هت ، گری هت ، بلک هت که در ادامه به آن‌ها می‌پردازم.

 



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط givargiz
 
 

گروه فناوریهای نوین: هکرها امروزه به عنوان بزرگترین مجرمان انفورماتیکی شناخته می شوند که با سرقت و سوء استفاده از اطلاعات شخصی کاربران شبکه اهداف ضد انسانی و شومی را دنبال می کنند.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، هکرها چگونه شکل گرفته اند و کاربران شبکه تا چه حد درباره گذشته آنها اطلاعات دارند. یک مجله معتبر علمی در سلسله گزارشاتی به نام "20 چیزی که درباره آن نمی دانید" به معرفی مسائل عجیبی درباره موضوعات مختلف علمی پرداخته است که شاید کمتر کسی شنیده باشد. به منظور جذابیت موضوع، خبرگزاری مهر هر شنبه یکی از گزارشها را با ذکر 10 نکته منتشر کند. در قسمت دوم از این سلسله گزارشات به بررسی 10 نکته عجیب درباره هکرها می پردازیم.... ----->در ادامه مطلب



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط givargiz

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد